Naudinga žinoti

Juodasis šokoladas

Juodasis šokoladas – saldumynas, kuriuo reikėtų pasimėgauti

Saldainių, šokoladų, pyragėlių, tortų ir visų kitų įvairiausių saldėsių pasirinkimas prekybos centruose toks didelis, kad galima pagalvoti jog tai pirmo būtinumo prekė, ir be cukraus žmonės jau nebeįsivaizduoja savo gyvenimo. Ypatingai sunku apsipirkti tiems, kurie stengiasi sveikai maitintis, mažinti kūno antsvorį ar išlaikyti jau pasiektą rezultatą, taip pat tėvams kurie rūpinasi savo vaikų sveikata. Šiais

Kūno sudėties analizė

Kūno sudėties analizė

Buitinės svarstyklės yra dažno besirūpinančio savo išvaizda palydovas. Besirūpinantys sveikata ir išvaizda  dažnai sveriasi, tačiau ar galime pasikliauti buitinių svarstyklių parodymais? Ar nekyla klausimas kodėl draugės, kurios svoris toks pats kaip jūsų, kūno linijos atrodo dailesnės. Kodėl pradėjus lankyti sporto salę, griežtai laikotės mitybos plano, bet svoris nemažėja ar net padidėja? O atsakymas į šiuos

Kiaušiniai

Kiaušiniai: 7 priežastys kodėl neverta jų atsisakyti

Kiaušiniai priklauso nedidelei maisto grupei, kuriuos galima vadinti superproduktais. Juose gausu maistingųjų medžiagų, tarp jų ir tų, kurių taip trūksta šiuolaikiniame mitybos racione. Taigi septynios svarbios priežastys, kodėl kiaušinius verta įtraukti į savo mitybos racioną. 1. Kiaušiniai nepaprastai maistingi Kiaušiniai yra vieni iš vertingiausių mūsų planetos maisto produktų. Sunku būtų rasti panašų maisto produktą kuriame

Augina svorė

Jo vartojame kasdien: augina svorį ir net sukelia vėžį

Mus cituoja žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Labai plačiai maisto pramonėje vartojamas krakmolas yra puikiai žinomas, tačiau dėl jo vartojimo tebekyla daug klausimų. Kiekvienam vertėtų išsiaiškinti, kaip ir su kuo valgomas krakmolas ir kada jis gali smarkiai pakenkti. Kur ir kodėl vartojamas krakmolas? Krakmolas yra vienas pagrindinių angliavandenių šaltinių žmogaus mityboje. Jis gaminasi augaluose kaip fotosintezės produktas,

Maisto medžiagų etiketė

Kas nurodoma maisto medžiagų etiketėje?

Maisto medžiagų etiketė – informacinė pakuotės vieta, kurioje nurodoma, kiek vienoje maisto porcijoje yra kalorijų ir maisto medžiagų. Maisto medžiagos – tai riebalai, angliavandeniai, baltymai, vitaminai ir mineralai. Ši informacija svarbi norint sveikai ir subalansuotai maitintis. Etiketėje, kuri pateikiama ant visų supakuotų maisto produktų, nurodomas šių medžiagų kiekis: Riebalai Riebalų iš viso Sotieji riebalai Transriebalai

Pienas

Dažnai demonizuojamas ilgo galiojimo pienas: ar tikrai taip blogai, kaip galvojame

Mus cituoja žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Pienas – bene labiausiai analizuojamas ir dažnai demonizuojamas maisto produktas. Vieni teigia, kad jis nereikalingas, kiti vartoja gausiai, treti – saikingai ir ieško kokybės. Dietistės Asta Bagdonaitė ir Evelina Pleterienė atskleidė, į ką renkantis pieno produktus būtina atkreipti dėmesį bei ar tikrai liesas ilgo galiojimo pienas mažiau naudingas už riebųjį.

cukrus vaisiuose

Apie vaisius ir juose esantį cukrų

Ar vaisiuose esantis cukrus kenkia taip pat, kaip ir įprastas cukrus? Ne! Priešingai nei medus, cukranendrių cukrus, daug fruktozės turintis kukurūzų sirupas ir kitokių formų cukrus, kurio dedama į daugelį perdirbtų maisto produktų, cukrus vaisiuose vartojamas kartu su ląsteliena, kuri organizmui padeda daug lėčiau pasisavinti cukrų. Kai valgote maistą arba geriate gėrimą, kurių sudėtyje yra

Mitybos klaidos

Mitybos klaidos, kurios gali prišaukti net vėžį

Mus cituoja žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Stresą patiriantys žmonės dažnai jaučia padidėjusį alkį arba priešingai – visai jį praranda. Sutrikęs sveikos ir reguliarios mitybos racionas gali sukelti rimtus sveikatos pažeidimus, kurie gali virsti depresija ar net skatinti vėžio atsiradimą. Atsidūrus stresinėse situacijose, organizme išsiskiria streso hormonai, dėl kurių padažnėja kvėpavimas, pulsas, pakyla kraujospūdis ir gliukozės kiekis kraujyje,

Mitybos planas

Unikalus kauniečio mitybos planas, po kurio dingo 28 kilogramai

Mus cituoja žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Prieš daugiau nei ketverius metus kaunietis Ramūnas Staselis svėrė 97 kilogramus ir, kaip pats sako, valgė viską iš eilės. Pavargęs nuo vakarėlių bei liulančio kūno, vyriškis ėmėsi permainų ir šiandien džiaugiasi rezultatais. „Valgiau viską iš eilės ir bet kada, tiek naktį, tiek dieną, tiek sumuštinius, tiek kiaulieną, tiek čipsus ir dar

Lieknėti

Lieknėti nuo pirmadienio – klaidinga nuostata

Mus cituoja žiniasklaidoje. Šaltinis Delfi.lt: Lieknėti nuo pirmadienio – klaidinga nuostata Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, net apie 80 proc. suaugusių žmonių bent kartą yra išbandę kokią nors dietą. Dietologų teigimu, daugiau nei du trečdaliai lieka nepatenkinti rezultatais ir gana greitai grįžta prie ankstesnių mitybos įpročių. Nepasitenkinimą rezultatais dažnai lemia tai, kad žmonės dietos planą susiranda

Bendraukime Facebook

Atsiliepimai

2016 rugsėjis, Rasa: „Nuoširdus ir individualus požiūris į iškilusius klausimus ir problemas. Tavo konsultacijų įkvėpta jau keli mėnesiai džiaugiuosi gyvenimo pokyčiais. Netikėjau, kad taip lengva pasikeisti, nebenoriu dairytis atgal. Ačiū!“
Daugiau atsiliepimų...

Straipsniai

Naujienlaiškis


2015 © Lieknėk sveikai!
Svetainę sukūrė: Regulus.lt