Naudingi straipsniai - Sveiko maisto receptai ir patarimai

Kalorijos - Arbūzas

Nekaloringas ir skanus arbūzas turi didelį trūkumą: dietologės paaiškino, kaip sumažinti žalą

liekneksveikai.lt žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt „Arbūzas turi dvigubą efektą – yra skanus, aromatingas, malšinantis troškulį ir tuo pačiu „pravalantis“ mūsų organizmą, matyt, todėl vasarą jis taip mėgstamas“, – apie arbūzą sako Jūratė Dobrovolskienė, dietologė, Lietuvos dietologų draugijos viceprezidentė. Pasak dietologės, arbūzas yra pagrindinis kalio, magnio šaltinis, tačiau labiausiai vertinamas dėl vitamino C išteklių. Šimte gramų arbūzo yra

antibiotikai

Pražūtingiau už vėžį: tam įtakos turi ne tik vaistai, bet ir maistas. Antibiotikai

liekneksveikai.lt žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt „Žmonės iki šiol tiki, jog peršalimą ar gripą galima išgydyti antibiotikais. Tai netiesa, antibiotikai veikia tik bakterijas, o ne virusus. Užsiimdami savigyda, naudodami antibiotikus be mediko paskyrimo, žmonės skatina mikroorganizmų antimikrobinį atsparumą. Dėl šios priežasties, ateityje neturėsime vaistų, kuriais galėtume išgydyti bakterines infekcijas, nes antibiotikai jų tiesiog neveiks“, – sako Vilniaus miesto

nekeptas uogų tortas

Uogų tortas

Nekeptas ir greitai paruošiamas. Tai desertas, kuriuo ramia sąžine galite mėgautis kiekvieną vasaros rytą!

naminiai ledai

Naminiai ledai

Greitai ir lengvai paruošiami, kreminiai naminiai ledai tik iš trijų ingredientų.

šaldyti produktai

Šaldyti produktai: JAV išpopuliarėjusi mada pasiekė ir Lietuvą

liekneksveikai.lt žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Vakarų šalyse greito maisto kultūra į vartotojų gyvenimą įsiveržė dar XX a. pradžioje. Nuolat spartėjantis gyvenimo tempas šią madą pamažu atveda ir į Lietuvą: mūsų prekybos centruose daugėja maisto produktų, kurio paruošimas nereikalauja daug laiko. Tiesa, greito maisto gimtinėje JAV šie produktai kainuoja gerokai pigiau nei švieži, o štai Lietuvoje – atvirkščiai,

Kiaušiniai

Kiaušiniai: kada reikia pasakyti stop

liekneksveikai.lt žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Jei daužiantis kiaušiniais jums nesiseka, gali būti, kad per šias šventes jų teks suvalgyti ne vieną ir ne du. 96–98 proc. kiaušinių maistinių medžiagų gerai įsisavinamos, o vieno vištos kiaušinio maistinė vertė prilygsta 40 g liesos mėsos arba 200 g pieno ir turi 350 kJ energijos. Tad, kad ir kokie jie sveiki

Florentinai

Florentinai

Florentinai puikus pasirinkimas ieškantiems sveikesnių saldumynų alternatyvų, be to, yra labai sotūs, greitai ir nesudėtingai pagaminami, be gliuteno.  Kiekvieną kartą naudodami  vis kitus ingredientus, sukursite naują skonį.

naudingiausi miltai

Kokie miltai naudingiausi sveikatai, o kokių geriau vengti

liekneksveikai.lt žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Jei kažkada ruošiant miltinius patiekalus tekdavo apsiriboti kvietiniais ar ruginiais miltais, šiandien jų galime rasti pačių įvairiausių. Mitybos specialistė Evelina Pleterienė teigia, kad įprastinis požiūris į miltus kardinaliai keičiasi – siekiant kokybės, vis dažniau atkreipiamas dėmesys į produkto maistinę vertę.   Viso grūdo miltai – naudingiausi „Anksčiau buvo manoma, jog kuo baltesni

Tailandietiški ryžiai

Ryžiai su daržovėmis

Sotus, greitai paruošiamas ir sveikas patiekalas – ryžiai su daržovėmis.

vistiena

Mitai apie vištieną: kas tiesa, o kas tik išsigalvojimas

liekneksveikai.lt žiniasklaidoje. Šaltinis: Delfi.lt Viešojoje erdvėje, visuomenėje sklando daug mitų apie vištieną, vištų ir viščiukų auginimo bei lesinimo sąlygas. Vis dar gajūs mitai, kad mėsiniai viščiukai paukštynuose lesinami hormoniniais pašarais bei antibiotikais, diskutuojama apie tikrą vištienoje esančių baltymų vertę ir jos įtaką lieknėjimui. DELFI nusprendė pasidomėti, kiek šiuose mituose yra tiesos, ko žmonės bijo iš tikrųjų

Bendraukime Facebook

Atsiliepimai

2017 birželis, Silvija: „Tiksliai pagal pageidavimus sukurtas valgiaraštis. Skanu, sotu, sveika. Rezultatų nereikėjo ilgai laukti."
Daugiau atsiliepimų...

Naujienlaiškis


2017 © Lieknėk sveikai!
Svetainę sukūrė: Regulus.lt